Returportal

1. Fortrydelsesret 

Hos Pure Me har du 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten gælder fra det tidspunkt, du har varen i faktisk fysisk besiddelse.

2. Ombytte en vare 

Hvis du ønsker ombytte en vare, fx til en anden farve eller størrelse, bedes du bestille en ny og returnere den anden vare til os via vores returportal, som du finder på pure-me.dk

Benyt venligst vores returseddel, da det letter vores sagsbehandling og minimerer behandlingstiden for returneringen.

Dine penge bliver refunderet på samme kort, som blev brugt til at betale ordren med (det kan tage 4-5 bankdage).

3. Returnere en vare 

Hvis du fortryder og skal sende en vare retur, anbefaler vi at du gør det via dette link: https://retur.pakkelabels.dk/puremeretur.

Du skal vedlægge en returseddel med dine informationer. Har du ikke en printer, kan du skrive en seddel med ordrenummer + samme informationer, som på vores returseddel og vedlægge den i pakken.

Når vi har modtaget din returpakke, så vil vi behandle den hurtigst mulig. Du vil ikke modtage en mail om vi har modtaget din pakke – det kan du selv tjekke via dit GLS trace-nummer, som du har modtaget fra GLS, da du bestilte returfragt.

Såfremt din returordre opfylder betingelserne for retur (se Handelsbetingelser her: https://pure-me.dk/handelsbetingelser/), så sørger vi for at refundere dit køb via samme betalingskort, som der er brugt ved købet. Du vil modtage en notifikation pr mail om refundering af din returvare. Der kan gå 4-5 bankdage, fra du modtager notifikationen, til pengene er at se på din konto.

Du skal sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Så behold postkvittering og tracking-nummer. Du skal betale omkostningerne ved tilbagelevering af varerne, når du fortryder.

Du kan også aflevere din returpakke, indeholdende en udfyldt returseddel i vores fysiske butik (i åbningstiden): Jernbanegade 2, 4600 Køge.

Vær venligst opmærksom på, at vi ikke udbetaler penge for de varer du kommer retur med. Returpakkerne kommer igennem vores returservice-system og pengene bliver refunderet på det betalingskort, som er benyttet ved købet. Der kan i travle perioder være en ekspeditionstid på op til 7 dage.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt retur til pakkeshops.

4. Du kan miste dit købs beløb 

Du kan miste dit købs beløb, helt eller delvist.

Det sker, hvis produktet er forringet, fordi:
– varen er taget i brug
– varen er blevet beskadiget, mens du var ansvarlig for den
– varen er håndteret på anden måde end det var nødvendigt, for at du kan bestemme egenskaber og kvalitet

Har du yderligere spørgsmål, kan du ringe til 21 81 81 68 eller sende en mail til post@pure-me.dk.